שירות ותמיכה

072-3935595

שירותי מיחשוב לרואי חשבון ויועצי מס

פתרונות IT לרואי חשבון ויועצי מס

בטוזלי מערכות אנו מביאים ניסיון רב ומומחיות בפתרונות IT, בשילוב עם הבנה עמוקה של המגזר הפיננסי. אנשי המקצוע המוסמכים שלנו בקיאים היטב בצרכי ה-IT המורכבים של אנשי מקצוע בתחום הפיננסים, החל מחברות פיננסיות קטנות ועד למוסדות גדולים יותר.

עולם ראיית החשבון והייעוץ המס עבר טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, שירותי מיחשוב הפכו לחיוניים עבור רואי חשבון ויועצי מס המעוניינים להישאר רלוונטיים ויעילים בעולם העסקי המודרני.

המומחיות שלנו

אבטחת מידע וסודיות

בתחום הפיננסים, הסודיות היא מעל הכל. טוזלי מערכות מספקת פתרונות אבטחה חזקים לשמירה על נתונים פיננסיים רגישים, הגנה על אמון הלקוחות שלך והבטחת ציות לרגולציה.

מערכות עדכניות ליעילות

שמירה על תחרותיות דורשת מערכות מעודכנות. אנו עוזרים לך לשמור על תשתית IT מתקדמת שמשפרת את היעילות, מייעלת תהליכים ושומרת אותך קדימה במשחק הטכנולוגי.

שירותי ענן

אמצו את הגמישות והמדרגיות של מחשוב ענן מבלי לפגוע באבטחה. שירותי הענן שלנו מותאמים לעמוד בדרישות הרגולציה והתאימות של תעשיית הפיננסים.

ציות ותקנות

ניווט בנוף המורכב של תקנות פיננסיות יכול להיות מאתגר. אנו עוזרים להבטיח שמערכות ה-IT שלך תואמות לתקנים בתעשייה, ומפחיתות את הסיכונים הקשורים לציות.

שחזור מאסון

צמצם את זמני השבתה ואובדן נתונים עם פתרונות השחזור שלנו מאסון. הפעולות הפיננסיות שלך יכולות להימשך בצורה חלקה גם לנוכח אירועים בלתי צפויים.

יעילות ואוטומציה

ייעל את הפעילות שלך ושפר את היעילות עם אוטומציה של IT. אנו עוזרים לך ליישם פתרונות חדישים שחוסכים זמן ומפחיתים שגיאות ידניות.

פתרונות מותאמים אישית

אנו מבינים שכל איש מקצוע וארגון פיננסים הוא ייחודי. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה אישית לפתרונות IT. בין אם אתה מעוניין לשדרג את אמצעי אבטחת הסייבר שלך, לשפר את ניהול הנתונים או לשפר את תשתית ה-IT הכוללת שלך, אנו יוצרים אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להתיישר עם היעדים הספציפיים שלך, התקציב והצורך בסודיות.

הכשרה והדרכה

טוזלי מערכות חורגת מפתרונות IT; אנו מציעים הכשרה מקיפה והכוונה מקצועית כדי לעזור לחברות ואנשי מקצוע להבין ולנהל את הטכנולוגיה בצורה בטוחה ויעילה. אנו מעצימים את הצוות שלך בידע ובכישורים הדרושים כדי לשמור על סודיות תוך אופטימיזציה של משאבי הטכנולוגיה.

להלן כמה מהשירותים החשובים ביותר:

1. תוכנות ייעודיות:

  • תוכנות ניהול חשבונות: תוכנות אלו מאפשרות ניהול יעיל של תנועות כספיות, חשבוניות, תשלומים ועוד.
  • תוכנות לניהול תיקי לקוחות: תוכנות אלו מסייעות בארגון מידע, ניהול קשרים עם לקוחות ותיעוד פעולות.
  • תוכנות להכנת דוחות: תוכנות אלו מאפשרות הכנה יעילה ומקצועית של דוחות כספיים, הצהרות מס ועוד.

2. שירותי גיבוי ואבטחת מידע:

  • גיבוי נתונים: חשוב להגן על נתונים רגישים של לקוחות באמצעות גיבוי קבוע לענן או לשרת מקומי מאובטח.
  • אבטחת מידע: הטמעת מערכות אבטחה מתקדמות להגנה מפני התקפות סייבר וגניבת נתונים.

3. שירותי ענן:

  • אחסון נתונים בענן: מאפשר גישה נוחה לנתונים מכל מקום ובכל זמן.
  • שירותי דואר אלקטרוני ותקשורת: שימוש בשירותי ענן מאובטחים לתקשורת יעילה עם לקוחות ועמיתים.

4. תמיכה טכנית:

  • קבלת תמיכה טכנית מקצועית וזמינה עבור פתרון בעיות ותקלות במערכות המחשוב.
  • ייעוץ והטמעת פתרונות IT מתקדמים: שדרוג תשתיות IT והתאמת פתרונות מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של כל משרד.

למה טוזלי מערכות?

בחירת טוזלי מערכות פירושה בחירת שותף המוקדש להצלחה ולסודיות שלך. המחויבות שלנו למצוינות, בשילוב עם הידע המעמיק שלנו בתעשייה, מציבה אותנו כשותף IT האידיאלי עבור אנשי

מקצוע בתחום הפיננסים. אנחנו בעלי ברית אסטרטגיים שלך במינוף הטכנולוגיה כדי להשיג יתרון תחרותי, להפחית סיכונים ולייעל את הפעולות הפיננסיות שלך תוך שמירה על הסודיות המרבית.

צור איתנו קשר עוד היום כדי לדון בצרכי ה-IT שלך ולגלות כיצד טוזלי מערכות יכולה להעצים את המאמצים הפיננסיים שלך. בואו לנווט יחד בנוף הדיגיטלי, ונבטיח שתשתית ה-IT שלכם תומכת בצמיחה ובהצלחה שלכם בתעשיית הפיננסים, כל זאת תוך שמירה על רמות הסודיות הגבוהות ביותר